Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers / Nejlevnější knihy
Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers

Kód: 05349094

Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers

Autor M. Stefanska, R. Nestorowicz, Magdalena Stefa?ska

Corporate social responsibility (CSR) and fair trade have become topics of significant interest as major global retailers dominate the market place. While these topics are well-known, there has been little to no investigation into ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Corporate social responsibility (CSR) and fair trade have become topics of significant interest as major global retailers dominate the market place. While these topics are well-known, there has been little to no investigation into the changing social and economic relationships among retailers and stakeholders. Fair Trade in Strategy of Global Retailers Based on CSR shows how retailers can improve the effectiveness of their fair trade strategy. Using Polish market research, Nestorowicz and Stefanska analyze the aggressive and detrimental competition between retailers such as H&M, Ikea, and Tesco to emphasize the benefits of CSR strategy for direct stakeholders and society at large.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law International law Public international law

3313



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: