Factors Related to Middle School Teachers' Self-Efficacy in Inclusion Classrooms: A Research Study / Nejlevnější knihy
Factors Related to Middle School Teachers' Self-Efficacy in Inclusion Classrooms: A Research Study

Kód: 18498145

Factors Related to Middle School Teachers' Self-Efficacy in Inclusion Classrooms: A Research Study

Autor Kentina R Smith Ph D

Many middle school students with learning disabilities obtain their education in general education classrooms. These classroom settings are referred to as inclusion classrooms. We must not only consider that the student population ... celý popis

288


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Factors Related to Middle School Teachers' Self-Efficacy in Inclusion Classrooms: A Research Study

Nákupem získáte 29 bodů

Anotace knihy

Many middle school students with learning disabilities obtain their education in general education classrooms. These classroom settings are referred to as inclusion classrooms. We must not only consider that the student population is becoming increasingly

Parametry knihy

288

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: