Ethical Practice of Social Media in Public Relations / Nejlevnější knihy
Ethical Practice of Social Media in Public Relations

Kód: 06686925

Ethical Practice of Social Media in Public Relations

Given the high rate of social media use by the public, organizations are compelled to engage with key audiences through these outlets. Social media engagement requires organizations to actively participate with public groups, and ... celý popis

5564


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Ethical Practice of Social Media in Public Relations

Nákupem získáte 556 bodů

Anotace knihy

Given the high rate of social media use by the public, organizations are compelled to engage with key audiences through these outlets. Social media engagement requires organizations to actively participate with public groups, and this highly-interactive

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Digital lifestyle Internet guides & online services

5564

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: