Estrategias de Mercadeo Directo: Mercados de Consumo Masivo / Nejlevnější knihy
Estrategias de Mercadeo Directo: Mercados de Consumo Masivo

Kód: 18891994

Estrategias de Mercadeo Directo: Mercados de Consumo Masivo

Autor Ing Carlos Silva

Una gran cantidad de empresas en la actualidad, tienen la imperiosa necesidad de maximizar sus limitados recursos. Para lograr sobrevivir en un medio tan cambiante y turbulento, los empresarios o gerentes deben tener una nueva vis ... celý popis

568


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Estrategias de Mercadeo Directo: Mercados de Consumo Masivo

Nákupem získáte 57 bodů

Anotace knihy

Una gran cantidad de empresas en la actualidad, tienen la imperiosa necesidad de maximizar sus limitados recursos. Para lograr sobrevivir en un medio tan cambiante y turbulento, los empresarios o gerentes deben tener una nueva visi n de los negocios, donde

Parametry knihy

568

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: