Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit / Nejlevnější knihy
Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit

Kód: 02075310

Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit

Autor Hansjörg Künzel

Wie es in Zeiten globalen Wettbewerbs und zunehmender Online-Kommunikation gelingen kann, Kunden zufrieden zu stellen, das beschreiben Experten aus Forschung und Praxis. Best-Practice-Beispiele zeigen, wie Kundenzufriedenheit nach ... celý popis

1977


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit

Nákupem získáte 198 bodů

Anotace knihy

Wie es in Zeiten globalen Wettbewerbs und zunehmender Online-Kommunikation gelingen kann, Kunden zufrieden zu stellen, das beschreiben Experten aus Forschung und Praxis. Best-Practice-Beispiele zeigen, wie Kundenzufriedenheit nachhaltig optimiert werden kann.

Parametry knihy

1977

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: