Engaging Diversity in Undergraduate Classrooms: A Pedagogy for Developing Intercultural Competence / Nejlevnější knihy
Engaging Diversity in Undergraduate Classrooms: A Pedagogy for Developing Intercultural Competence

Kód: 04951172

Engaging Diversity in Undergraduate Classrooms: A Pedagogy for Developing Intercultural Competence

Autor Amy Lee, Robert Poch, Marta Shaw, Rhiannon Williams

College classrooms are hopeful spaces where segregation can be interrupted and intercultural learning can occur. This issue supports the claim that engaging diversity in classrooms has a significant impact on the development of st ... celý popis

675

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Engaging Diversity in Undergraduate Classrooms: A Pedagogy for Developing Intercultural Competence

Nákupem získáte 68 bodů

Anotace knihy

College classrooms are hopeful spaces where segregation can be interrupted and intercultural learning can occur. This issue supports the claim that engaging diversity in classrooms has a significant impact on the development of students' intercultural competence. It states why intercultural skills matter, what they look like in practice, and how they can be developed by instructors regardless of the courses they teach. This issue: * Establishes a contemporary understanding of diversity as a core institutional priority and resource * Proposes a framework of engaging diversity for intercultural competence development * Presents key theories of intercultural competency development helpful to faculty that supports discipline-based and intercultural learning outcomes * Presents research regarding the core skills, attitudes, and behaviors that are requisite to effective and ethical intercultural interactions * Shows how faculty can engage diversity for intercultural outcomes in their classrooms. This is volume 38, number 2 of the ASHE Higher Education Report, a bi-monthly journal published by Jossey-Bass.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Educational strategies & policy

675



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: