Encyclopedia of Sports Management and Marketing / Nejlevnější knihy
Encyclopedia of Sports Management and Marketing

Kód: 04787391

Encyclopedia of Sports Management and Marketing

Autor Linda E Swayne

There is currently no comprehensive reference work bringing both sports management and sports marketing all together in one place. This encyclopedia is designed to fill this gap in the literature. On the management side, it introd ... celý popis

20852


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Encyclopedia of Sports Management and Marketing

Nákupem získáte 2085 bodů

Anotace knihy

There is currently no comprehensive reference work bringing both sports management and sports marketing all together in one place. This encyclopedia is designed to fill this gap in the literature. On the management side, it introduces principles and procedures of economics, budgeting and finance, leadership, governance, communication, business law and ethics, and human resource practices, all in the sports context. On the marketing side it explores two broad streams: marketing of sport and sport-related products and using sport as a platform for marketing non-sports products, as seen in celebrity endorsements of a particular brand of watch or the corporate sponsorship of a tennis tournament.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Lifestyle, sport & leisure Sports & outdoor recreation Sporting events & management

20852

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: