Els mercats assassins : estudis culturals, mitjans de comunicació i conformisme / Nejlevnější knihy
Els mercats assassins : estudis culturals, mitjans de comunicació i conformisme

Kód: 13037916

Els mercats assassins : estudis culturals, mitjans de comunicació i conformisme

Autor David Miller, Greg Philo, Rafael Xambó

La ideología y la práctica del neoliberalismo, de la desregulación radical y del mercado sin pegas, conoció un gran apogeo a finales del siglo XX. Los resultados, en grandes partes del mundo, han sido catastróficos: aumento de la ... celý popis

649

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Els mercats assassins : estudis culturals, mitjans de comunicació i conformisme

Nákupem získáte 65 bodů

Anotace knihy

La ideología y la práctica del neoliberalismo, de la desregulación radical y del mercado sin pegas, conoció un gran apogeo a finales del siglo XX. Los resultados, en grandes partes del mundo, han sido catastróficos: aumento de la desigualdad y de las tensiones sociales, desarrollo de una enorme economía criminal, degradación de la vida social y cultural. Los autores centran la atención en los estudios culturales y sobre los medios de comunicación y establecen elementos de comparación y contraste crítico entre la investigación académica y los procesos sociales tal y como se viven al mundo real. La nueva derecha, los mercados, la política de Thatcher al Reino Unido, el postmodernismo, las nuevas configuraciones corporativas en comunicación social, el cambio de los públicos, los nuevos medios, son algunos de los aspectos analizados.

Parametry knihy

649

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: