Election Campaigning: The New Marketing of Politics / Nejlevnější knihy
Election Campaigning: The New Marketing of Politics

Kód: 04898093

Election Campaigning: The New Marketing of Politics

Autor Dennis Kavanagh

The advent of new technology and the importation of a professional communicatorsa has transformed the nature of British election campaigning. In this book, Dennis Kavanagh explores this so--called process of a Americanizationa , ... celý popis

1905


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Election Campaigning: The New Marketing of Politics

Nákupem získáte 191 bodů

Anotace knihy

The advent of new technology and the importation of a professional communicatorsa has transformed the nature of British election campaigning. In this book, Dennis Kavanagh explores this so--called process of a Americanizationa , characterized by the increasing importance of the media in elections and the rise of advertising agencies, pollsters, public relations advisers and speechwriters. He examines how the a professional communicatorsa function within British politics, and assesses the reaction of the politicians themselves to the changing environment of election campaigns.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

1905

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: