Effect of consumer design perception on brand equity / Nejlevnější knihy
Effect of consumer design perception on brand equity

Kód: 19608498

Effect of consumer design perception on brand equity

Autor Abhishek Mishra

"My overall comment is that this represents an excellent work and I wish to congratulate Abhishek for this. The methodology used is very insighful and innovative, specially the use of gamified depth interviews. There is throrough ... celý popis

2305


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Effect of consumer design perception on brand equity

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

"My overall comment is that this represents an excellent work and I wish to congratulate Abhishek for this. The methodology used is very insighful and innovative, specially the use of gamified depth interviews. There is throrough rigor in every stage specially literature review, to development of constructs as well as final implications. Development of desing percpetion scale is an original contribution." Dr. Sharad Sarin (XLRI Jamshedpur)

Parametry knihy

2305

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: