Efectos de los patrocinadores famosos: Una perspectiva miope del marketing / Nejlevnější knihy
Efectos de los patrocinadores famosos: Una perspectiva miope del marketing

Kód: 45168352

Efectos de los patrocinadores famosos: Una perspectiva miope del marketing

Autor Vinod Kumar Singh, Pooja Agrawal

1707


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Efectos de los patrocinadores famosos: Una perspectiva miope del marketing

Nákupem získáte 171 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Geisteswissenschaften, Kunst, Musik Geisteswissenschaften allgemein

1707

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: