Educating Language-Minority Children / Nejlevnější knihy
Educating Language-Minority Children

Kód: 04576833

Educating Language-Minority Children

Autor Committee on Developing a Research Agenda on the Education of Limited-English-Proficient and Bilingual Students, Commission on Behavioral and Social S

In the past 30 years, a large and growing number of students in U.S. schools have come from homes in which the language background is other than English. These students present unique challenges for America's education system. Bas ... celý popis

1602

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Educating Language-Minority Children

Nákupem získáte 160 bodů

Anotace knihy

In the past 30 years, a large and growing number of students in U.S. schools have come from homes in which the language background is other than English. These students present unique challenges for America's education system. Based on "Improving Schooling for Language-Minority Children", a comprehensive study published in 1997, this book summarizes for teachers and education policymakers what has been learned over the past three decades about educating such students. It discusses a broad range of educational issues: how students learn a second language; how reading and writing skills develop in the first and second languages; how information on specific subjects (for example, biology) is stored and learned and the implications for second-language learners; how social and motivational factors affect learning for English-language learners; how the English proficiency and subject matter knowledge of English-language learners are assessed; and what is known about the attributes of effective schools and classrooms that serve English-language learners.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Teaching of specific groups & persons with special educational needs

1602

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: