Economics of Airline Institutions, Operations and Marketing / Nejlevnější knihy
Economics of Airline Institutions, Operations and Marketing

Kód: 04611759

Economics of Airline Institutions, Operations and Marketing

Autor Darin Lee

This is the second in a new series of books on the economics of the airline industry. The series is comprised of a collection of original, cutting-edge, research papers from an international panel of distinguished contributors. Vo ... celý popis

6139


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Economics of Airline Institutions, Operations and Marketing

Nákupem získáte 614 bodů

Anotace knihy

This is the second in a new series of books on the economics of the airline industry. The series is comprised of a collection of original, cutting-edge, research papers from an international panel of distinguished contributors. Volume 2 focuses on topics related to the economics of airline institutions (i.e., airports, air traffic control, labor), operations and marketing. It provides an up-to-date collection of articles covering recent developments in the airline industry. It is written by an international panel of distinguished contributors.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics

6139

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: