Earn Their Loyalty: Treating Customers and Employees Like People / Nejlevnější knihy
Earn Their Loyalty: Treating Customers and Employees Like People

Kód: 17041108

Earn Their Loyalty: Treating Customers and Employees Like People

Autor Robert Brown Ph D

"...a brilliant book on customer service." Customer service. Employee satisfaction. The dual challenge for every business. You can try to mandate it. You can try to standardize it. You can try to make it happen through policies an ... celý popis

419


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Earn Their Loyalty: Treating Customers and Employees Like People

Nákupem získáte 42 bodů

Anotace knihy

"...a brilliant book on customer service." Customer service. Employee satisfaction. The dual challenge for every business. You can try to mandate it. You can try to standardize it. You can try to make it happen through policies and procedures. It will

Parametry knihy

419

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: