Kód: 02893257
Sasha§Wang revisits the van Hiele model of geometric thinking with Sfard's discursive§framework to investigate geometric thinking from a discourse perspective. The§author focuses on describing and analyzing pre-service teachers' g ... celý popis
1681 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 168 bodů
Sasha§Wang revisits the van Hiele model of geometric thinking with Sfard's discursive§framework to investigate geometric thinking from a discourse perspective. The§author focuses on describing and analyzing pre-service teachers' geometric§discourse across different van Hiele levels. The explanatory power of Sfard's§framework provides a rich description of how pre-service teachers think in the§context of quadrilaterals. It also contributes to our understanding of human§thinking that is illustrated through the analysis of geometric discourse§accompanied by vignettes.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Teaching of a specific subject
1681 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )