Digital Service Delivery in Africa / Nejlevnější knihy
Digital Service Delivery in Africa

Kód: 42823746

Digital Service Delivery in Africa

Autor Ogechi Adeola, Jude N. Edeh, Robert E. Hinson, Fulufhelo Netswera

The dynamics of the world's pervasive digital technologies is transforming organisations and enabling enterprises to create sustainable competitive advantage. This presents huge economic opportunities for Africa. This book respond ... celý popis

4673


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Digital Service Delivery in Africa

Nákupem získáte 467 bodů

Anotace knihy

The dynamics of the world's pervasive digital technologies is transforming organisations and enabling enterprises to create sustainable competitive advantage. This presents huge economic opportunities for Africa. This book responds to the need for African enterprises and organisations-particularly those in the service sector-to fully exploit the inherent potential in digital platforms by putting in place processes to respond effectively to changing consumer demands. Digital service delivery is conceptualised as a key driver of effective management and service delivery across the value chain of businesses. The authors offer insights into the opportunities, drivers, structures, and models of digital service delivery specific to the African context, using case studies and country-based themes that highlight how the adoption of digital platforms and practices can transform service delivery for value-creation. The book examines the scope and applications of digital businesses, emphasising the emergence, value-creation, and strategic implications for Africa's private and public enterprises. Students, entrepreneurs, IT innovators, academics, and policymakers will gain a greater understanding of how digitalisation is shaping consumer expectations, industry practices, and service delivery in Africa.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

4673



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: