Kód: 04850954
Radio, the oldest form of electronic broadcasting, has thus far lagged behind TV in the push to go digital, but efforts have been underway for over twenty years in Europe to create digital platforms for radio. Drawing on extensive ... celý popis
1327 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 133 bodů
Radio, the oldest form of electronic broadcasting, has thus far lagged behind TV in the push to go digital, but efforts have been underway for over twenty years in Europe to create digital platforms for radio. Drawing on extensive cross-national research, this volume offers the first comprehensive review of European digital radio, with details on the technologies, policies, and strategies to bring radio into the digital era--and highlights the successes and failures in implementation. An accessible introduction for students and professionals, this volume presents digital radio broadcasting in both a European and global context.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
1327 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )