Digital Marketing Divide / Nejlevnější knihy
Digital Marketing Divide

Kód: 03025824

Digital Marketing Divide

Autor Ericka Wilcher

Strike the ideal balance between art and analytics with strategies for the modern marketing paradigm The Digital Marketing Divide sparks a discussion on the value of marketing decisions made from a place of balance between art ... celý popis

1266


Očekávaná novinka
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Digital Marketing Divide

Nákupem získáte 127 bodů

Anotace knihy

Strike the ideal balance between art and analytics with strategies for the modern marketing paradigm The Digital Marketing Divide sparks a discussion on the value of marketing decisions made from a place of balance between art and science.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

1266

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: