Design, User Experience, and Usability / Nejlevnější knihy
Design, User Experience, and Usability

Kód: 45785746

Design, User Experience, and Usability

Autor Aaron Marcus, Elizabeth Rosenzweig, Marcelo M. Soares

This five-volume set LNCS 14712-14716 constitutes the refereed proceedings of the 13th International Conference on Design, User Experience, and Usability, DUXU 2024, held as part of the 26th International Conference, HCI Internati ... celý popis

2092

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Design, User Experience, and Usability

Nákupem získáte 209 bodů

Anotace knihy

This five-volume set LNCS 14712-14716 constitutes the refereed proceedings of the 13th International Conference on Design, User Experience, and Usability, DUXU 2024, held as part of the 26th International Conference, HCI International 2024, in Washington, DC, USA, during June 29 - July 4, 2024.The total of 1271 papers and 309 posters included in the HCII 2024 proceedings was carefully reviewed and selected from 5108 submissions.The DUXU 2024 proceedings were organized in the following topical sections:Part I: Information Visualization and Interaction Design; Usability Testing and User Experience Evaluation.Part II: Designing Interactions for Intelligent Environments; Automotive Interactions and Smart Mobility Solutions; Speculative Design and Creativity.Part III: User Experience Design for Inclusion and Diversity; Human-Centered Design for Social Impact.Part IV: Designing Immersive Experiences across Contexts; Technology, Design, and Learner Engagement; User Experience in Tangible and Intangible Cultural Heritage.Part V: Innovative Design for Enhanced User Experience; Innovations in Product and Service Design.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer science Human-computer interaction

2092



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: