Design DNA / Nejlevnější knihy
Design DNA

Kód: 04238482

Design DNA

Autor Matthew Healey

"Design DNA: Logos" is a practical and inspirational guide to logo design. A showcase of over 500 great logos from around the world, this book analyzes how and why logos are constructed to successfully communicate and convey brand ... celý popis

1227

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Design DNA

Nákupem získáte 123 bodů

Anotace knihy

"Design DNA: Logos" is a practical and inspirational guide to logo design. A showcase of over 500 great logos from around the world, this book analyzes how and why logos are constructed to successfully communicate and convey brand value. The logos included are organized by industry sector, including Food and Drink, Fashion, Corporate, Travel and Tourism, Manufacturing, and Media and Entertainment. Each chapter deconstructs a range of recent logo solutions by examining and discussing their choice of font, color, characteristics, and imagery. A short design brief and company history is also included in order to illustrate how and why the logo design successfully portrays its message. A selection of case studies provides further in-depth analysis, and walk readers through the reasoning behind the design decisions that made the logo work. Focus on sections also provide useful information on specific elements such as typography, icons, and colors, and how to apply them to the logo design (i.e., why colors have certain meanings and what industries they are most suited to). "Design DNA: Logos" allows readers to learn from successful international logo solutions, which they can then take away and apply to their own designs. It is a must-have book for any logo designer.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

1227

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: