De-Convergence of Global Media Industries / Nejlevnější knihy
De-Convergence of Global Media Industries

Kód: 11042663

De-Convergence of Global Media Industries

Autor Dal Yong Jin

Convergence has become a buzzword, referring on the one hand to the integration between computers, television, and mobile devices or between print, broadcast, and online media and on the other hand, the ownership of multiple conte ... celý popis

1701


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize De-Convergence of Global Media Industries

Nákupem získáte 170 bodů

Anotace knihy

Convergence has become a buzzword, referring on the one hand to the integration between computers, television, and mobile devices or between print, broadcast, and online media and on the other hand, the ownership of multiple content or distribution chan

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1701

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: