Customer intention in selecting Internet banking service in Vietnam / Nejlevnější knihy
Customer intention in selecting Internet banking service in Vietnam

Kód: 02979151

Customer intention in selecting Internet banking service in Vietnam

Autor Anh Mac, Phong Le

This study investigated determinants of Internet banking service adoption from Hochiminh City customers. Based on Technology Acceptance Model (TAM) and Unified Theory of Acceptance and Use Technology (UTAUT), five independent infl ... celý popis

1379


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer intention in selecting Internet banking service in Vietnam

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

This study investigated determinants of Internet banking service adoption from Hochiminh City customers. Based on Technology Acceptance Model (TAM) and Unified Theory of Acceptance and Use Technology (UTAUT), five independent influences were empirically examined to determine significant factors affect customers' intention toward online banking usage. The results will benefit bank executives as providing recommendations to improve, develop their strategies to increase the Internet banking adoption rate.

Parametry knihy

1379

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: