Cries of a Restaurant Client: a reflection on customer service / Nejlevnější knihy
Cries of a Restaurant Client: a reflection on customer service

Kód: 17043179

Cries of a Restaurant Client: a reflection on customer service

Autor F C Peralta

Cries of a Restaurant Client: A Reflection on Customer Service" speaks to the customer service experience from a customer's point of view - not guidelines or operational principles for restaurant owners, filling a gaping hole in c ... celý popis

302


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Cries of a Restaurant Client: a reflection on customer service

Nákupem získáte 30 bodů

Anotace knihy

Cries of a Restaurant Client: A Reflection on Customer Service" speaks to the customer service experience from a customer's point of view - not guidelines or operational principles for restaurant owners, filling a gaping hole in culinary arts instruction a

Parametry knihy

302

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: