Corporate Social Responsibility Communication / Nejlevnější knihy
Corporate Social Responsibility Communication

Kód: 15576166

Corporate Social Responsibility Communication

Autor Gianpaolo Tomaselli

This work aims to understand the importance of Corporate Social Responsibility (CSR) for businesses and health care organizations and to investigate the use of traditional and interactive technologies for CSR communication strateg ... celý popis

1894


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Corporate Social Responsibility Communication

Nákupem získáte 189 bodů

Anotace knihy

This work aims to understand the importance of Corporate Social Responsibility (CSR) for businesses and health care organizations and to investigate the use of traditional and interactive technologies for CSR communication strategies. A hybrid research strategy combining both the qualitative and quantitative methodologies was developed and employed in the making of this work. Results show how business-oriented and health care organizations are aware of the impact of their activities on the society and the environment in which they operate. They are brought to communicate more about their CSR activities in order to facilitate dialogue and better meet the expectations of their stakeholders.

Parametry knihy

1894

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: