Kód: 09241867
A guide to the corporate art market. The author provides techniques for increasing sales opportunities and revenues, gives tips for navigating new markets and enriches her discussion with anecdotes, case histories and advice from ... celý popis
989 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 99 bodů
A guide to the corporate art market. The author provides techniques for increasing sales opportunities and revenues, gives tips for navigating new markets and enriches her discussion with anecdotes, case histories and advice from consultants. Details are provided on how to sell to top decision makers, establish a profitable fee and commission structure, generate leads, write and present winning proposals, as well as how to start and run a corporate art consulting business. Included are sample proposals, a directory of more than 200 resources for art consultants and sample forms and contracts.
Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts The arts: general issues Art: financial aspects
989 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )