Consumption and Advertising in Eastern Europe and Russia in the Twentieth Century / Nejlevnější knihy
Consumption and Advertising in Eastern Europe and Russia in the Twentieth Century

Kód: 44799064

Consumption and Advertising in Eastern Europe and Russia in the Twentieth Century

Autor Magdalena Eriksroed-Burger, Heidi Hein-Kircher, Julia Malitska

This book explores Eastern European consumer cultures in the twentieth century, taking a comparative perspective and conceptualizing the peculiarities of consumption in the region. Contributions cover lifestyles and marketing stra ... celý popis

3927


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumption and Advertising in Eastern Europe and Russia in the Twentieth Century

Nákupem získáte 393 bodů

Anotace knihy

This book explores Eastern European consumer cultures in the twentieth century, taking a comparative perspective and conceptualizing the peculiarities of consumption in the region. Contributions cover lifestyles and marketing strategies in imperial contexts in the late nineteenth and early twentieth centuries; urban consumer cultures in the Interwar Period; and consumer and advertising cultures in the Soviet Union and its satellite republics. It traces the development of marketing throughout the century, and the changes in society brought about by democratization and the 'Americanization' of consumption. Taken together, the essays gathered here make a valuable contribution to our understanding of consumption and advertising in the region.   

Parametry knihy

3927



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: