Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature / Nejlevnější knihy
Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature

Kód: 06678575

Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature

Autor Susan Honeyman

Looks at manifestations of youth agency (and representations of agency produced for youth) as depicted in fairy tales, childlore and folk literature, investigating the dynamic of ideological manipulation and independent resistance ... celý popis

5173


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature

Nákupem získáte 517 bodů

Anotace knihy

Looks at manifestations of youth agency (and representations of agency produced for youth) as depicted in fairy tales, childlore and folk literature, investigating the dynamic of ideological manipulation and independent resistance as it can be read or expressed in bodies, first through social puppetry and then through coercive temptation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Literature & literary studies Literature: history & criticism Children’s & teenage literature studies

5173

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: