Kód: 06427311
Examines ways to adapt consumer protection strategies to ensure that consumers, including the vulnerable, are equally well served. This book also discusses how the ever-expanding number of marketing channels in the world-wide mark ... celý popis
3268 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 327 bodů
Examines ways to adapt consumer protection strategies to ensure that consumers, including the vulnerable, are equally well served. This book also discusses how the ever-expanding number of marketing channels in the world-wide marketplace may be monitored for instances of deception of unfairness.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Law Laws of Specific jurisdictions Company, commercial & competition law
3268 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )