Consumer Culture Theory / Nejlevnější knihy
Consumer Culture Theory

Kód: 22420919

Consumer Culture Theory

Autor Eric Arnould, Melea Press, Emma Salminen, Jack S. Tillotson

A guide to help readers find their way through existing Consumer Culture Theory literature, the most current conceptual and methodological developments, managerial implications, and potential avenues of future importance. ... celý popis

1805


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumer Culture Theory

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

A guide to help readers find their way through existing Consumer Culture Theory literature, the most current conceptual and methodological developments, managerial implications, and potential avenues of future importance.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1805



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: