Consumer Culture Theory / Nejlevnější knihy
Consumer Culture Theory

Kód: 09385678

Consumer Culture Theory

Autor Anastasia E. Thyroff

The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 10th Annual Consumer Culture Theory Conference held at the University of Arkansas, USA in June 2015. The diverse interpretive research and theory repre ... celý popis

5294


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumer Culture Theory

Nákupem získáte 529 bodů

Anotace knihy

The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 10th Annual Consumer Culture Theory Conference held at the University of Arkansas, USA in June 2015. The diverse interpretive research and theory represented in this volume provides the reader with intellectually stimulating opportunities to examine the intersections between a variety of topics that represent the cutting edge in consumer research. These studies draw on an array of qualitative methodologies and the substantive topics represent crucial issues for our times.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

5294

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: