Competitive Marketing Strategy / Nejlevnější knihy
Competitive Marketing Strategy

Kód: 28165057

Competitive Marketing Strategy

Autor Sheff Peym, Neil C. Kay

Better-informed consumers, increased competition and moves towards standardization can all increase the price elasticity of demand, put pressure on margins and increase sensitivity to costs. Costs may fall for a variety of reasons ... celý popis

727


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Competitive Marketing Strategy

Nákupem získáte 73 bodů

Anotace knihy

Better-informed consumers, increased competition and moves towards standardization can all increase the price elasticity of demand, put pressure on margins and increase sensitivity to costs. Costs may fall for a variety of reasons, such as economies of sca

Parametry knihy

727

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: