Communication in the Era of Attention Scarcity / Nejlevnější knihy
Communication in the Era of Attention Scarcity

Kód: 22422106

Communication in the Era of Attention Scarcity

Autor Waddick Doyle, Claudia Roda

With a particular focus on social attention, the book highlights the need for an increased awareness about the agents that shape attention in our society, the effects that these agents (attempt to) produce, and the means by which ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Communication in the Era of Attention Scarcity

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

With a particular focus on social attention, the book highlights the need for an increased awareness about the agents that shape attention in our society, the effects that these agents (attempt to) produce, and the means by which individuals and groups may increase their control over both personal and social attention.

Parametry knihy

1681



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: