Communication Design and Branding / Nejlevnější knihy
Communication Design and Branding

Kód: 43360606

Communication Design and Branding

Autor Nuno Martins, Daniel Raposo

This book gathers new empirical findings fostering advances in the areas of communication design and branding, with a special emphasis of interdisciplinary approaches showing how to combine knowledge in those fields to improve bus ... celý popis

5474


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Communication Design and Branding

Nákupem získáte 547 bodů

Anotace knihy

This book gathers new empirical findings fostering advances in the areas of communication design and branding, with a special emphasis of interdisciplinary approaches showing how to combine knowledge in those fields to improve businesses in a digital, global world. Gathering original, peer-reviewed contributions written by designers, computer scientists, marketer and product managers, this book provides both the communication and branding communities with a timely snapshot of current strategies and best-practices to improve different kinds of business through design.  By highlighting current challenges, it is also intended to inspire and foster collaboration between different groups, in both university and industry. 

Parametry knihy

5474



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: