Communicating out of a Crisis / Nejlevnější knihy
Communicating out of a Crisis

Kód: 04598148

Communicating out of a Crisis

Autor Michael Bland

This text examines the impact of a crisis - big or small - and the threat of negative publicity to corporate reputation. Arguing that most companies have no crisis management plans and hope that disaster will never strike, the aut ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Communicating out of a Crisis

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

This text examines the impact of a crisis - big or small - and the threat of negative publicity to corporate reputation. Arguing that most companies have no crisis management plans and hope that disaster will never strike, the author of this book theorizes that consumerism, legislation, environmentalism, pressure groups and investigative media all necessitate the development of a crisis communications plan. The book shows how a crisis can be managed effectively or even turned to advantage through publicity giving the company's reputation a long term boost. Case studies examine the activities of six companies facing crises and the lessons to be learned from their approaches. Checklists are included as a quick reference for the practising PR professional.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: