Commercial Communication in the Digital Age / Nejlevnější knihy
Commercial Communication in the Digital Age

Kód: 12566353

Commercial Communication in the Digital Age

Autor Gabriele Siegert, M. Bj?rn Rimscha, Stephanie Grubenmann

In today's digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry. Although the advertising industry still has broader access to the different measu ... celý popis

4496


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Commercial Communication in the Digital Age

Nákupem získáte 450 bodů

Anotace knihy

In today's digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry. Although the advertising industry still has broader access to the different measures and channels, consumers have more possibilities to "cocreate" than ever before. But will there be a time when advertisers and consumers have equal power? The volume discusses this questionand related issues.

Parametry knihy

4496



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: