City Branding and New Media / Nejlevnější knihy
City Branding and New Media

Kód: 09057692

City Branding and New Media

Autor Maria Cristina Paganoni

This book explores city branding in the public sector as an aspect of e-governance from a privileged linguistic, discursive and semiotic perspective. It analyses how local administrations and public bodies engage their stakeholder ... celý popis

2422


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize City Branding and New Media

Nákupem získáte 242 bodů

Anotace knihy

This book explores city branding in the public sector as an aspect of e-governance from a privileged linguistic, discursive and semiotic perspective. It analyses how local administrations and public bodies engage their stakeholders by addressing key issues such as active citizenship, social inclusion and promotion of cultural heritage and events.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language linguistics Sociolinguistics

2422

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: