Characterizing Pedagogical Flow / Nejlevnější knihy
Characterizing Pedagogical Flow

Kód: 01395229

Characterizing Pedagogical Flow

Autor W.H. Schmidt

Characterizing Pedagogical Flow presents conclusions from a multi-disciplinary, multi-national research project blending quantitative and qualitative approaches through a discourse methodology. The work produced portraits of mathe ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Characterizing Pedagogical Flow

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Characterizing Pedagogical Flow presents conclusions from a multi-disciplinary, multi-national research project blending quantitative and qualitative approaches through a discourse methodology. The work produced portraits of mathematics and science education that were dramatically different for each of the countries involved: France, Japan, Norway, Spain, Switzerland, and the United States. To explain these differences, it is proposed that the interaction of curriculum and pedagogy is culturally unique and yields classroom learning experiences that are qualitatively different from country to country. This idea has profound implications for how international education research is interpreted.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Mathematics & science Science: general issues

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: