Case Studies in Sport Marketing / Nejlevnější knihy
Case Studies in Sport Marketing

Kód: 06426210

Case Studies in Sport Marketing

Autor Brenda G. Pitts

Designed to apply sport marketing principles and concepts to sport business situations, the cases in this title are geared toward the enhancement of students' competency in critical analysis, problem identification, decision makin ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Case Studies in Sport Marketing

Anotace knihy

Designed to apply sport marketing principles and concepts to sport business situations, the cases in this title are geared toward the enhancement of students' competency in critical analysis, problem identification, decision making, and solution development. The principles are based on the industry segmentation model by Pitts Fielding and Miller.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: