Business Superbrands / Nejlevnější knihy
Business Superbrands

Kód: 04764945

Business Superbrands

"Business Superbrands" aims to highlight business brands, from a wide range of sectors, which have become the strongest and most iconic in their field. The publication explores, with text and visual, how these brands have succeede ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Business Superbrands

Anotace knihy

"Business Superbrands" aims to highlight business brands, from a wide range of sectors, which have become the strongest and most iconic in their field. The publication explores, with text and visual, how these brands have succeeded in reaching the top and the journey that they have taken to get there. "Business Superbrands" is part of a pioneering programme that was founded with the aim of paying tribute to the UK's strongest brands. Through identifying these brands and providing their case histories, the Superbrands organisation and its eminent panel of judges - the Business Superbrands Council - hopes that people will gain a greater understanding and appreciation of the important and highly topical discipline of branding and a greater admiration for the brands themselves.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: