Building Models for Marketing Decisions / Nejlevnější knihy
Building Models for Marketing Decisions

Kód: 01397244

Building Models for Marketing Decisions

Autor Peter S. H. Leeflang, Dick R. Wittink, M. Wedel, Philippe A. V. Naert

With advances in information technology and expertise in modeling, IRI introduced model-based services in the US that explain and predict essential parts of the marketplace. ACNielsen followed, and marketing researchers have been ... celý popis

13325


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Building Models for Marketing Decisions

Nákupem získáte 1333 bodů

Anotace knihy

With advances in information technology and expertise in modeling, IRI introduced model-based services in the US that explain and predict essential parts of the marketplace. ACNielsen followed, and marketing researchers have been developing increasingly valid, useful and relevant models of marketplace behavior ever since. Models that provide information about the sensitivity of market behavior to marketing activities such as advertising, pricing, promotions and distribution are now routinely used by managers for the identification of changes in marketing programs that can improve brand performances. Building Models for Marketing Decisions, Second Edition describes up-dated marketing models that managers can use as an aid in decision making.

Parametry knihy

13325

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: