Branding Masculinity / Nejlevnější knihy
Branding Masculinity

Kód: 10060030

Branding Masculinity

Autor Elizabeth C. Hirschman

Branding Masculinity examines two ideologies of masculinity - one typifying rural agricultural areas and the other found in urban, business settings. Comparisons are made between these two current forms of masculinity and both sim ... celý popis

2305


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Branding Masculinity

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

Branding Masculinity examines two ideologies of masculinity - one typifying rural agricultural areas and the other found in urban, business settings. Comparisons are made between these two current forms of masculinity and both similarities and

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

2305

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: