Brand Positioning / Nejlevnější knihy
Brand Positioning

Kód: 24878399

Brand Positioning

Autor Kostelijk, Erik (Amsterdam University of Applied Sciences, Netherlands), Alsem, Karel Jan (Hanze University of Applied Sciences, Netherlands)

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brand's positioning strategy. Divided into three key parts, ... celý popis

5180


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Positioning

Nákupem získáte 518 bodů

Anotace knihy

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brand's positioning strategy. Divided into three key parts, the boo

Parametry knihy

5180

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: