Brand Analysis Axe - Consumer Behaviour Theories / Nejlevnější knihy
Brand Analysis Axe - Consumer Behaviour Theories

Kód: 01684779

Brand Analysis Axe - Consumer Behaviour Theories

Autor Alena Kalkum, Isabel Reinhardt

Seminar paper from the year 2012 in the subject Psychology - Work, Business, Organisational and Economic Psychology, grade: 1,7, University of Newcastle, language: English, abstract: Table of contentsBrand OverviewSurvey Target Gr ... celý popis

1042


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Analysis Axe - Consumer Behaviour Theories

Nákupem získáte 104 bodů

Anotace knihy

Seminar paper from the year 2012 in the subject Psychology - Work, Business, Organisational and Economic Psychology, grade: 1,7, University of Newcastle, language: English, abstract: Table of contentsBrand OverviewSurvey Target GroupMaslow TheoryFreudian Personality TheoryInvolvement TheoryConclusionReferencesInternet SourcesEnlargement Range

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology

1042

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: