Big data: atrapando al consumidor / Nejlevnější knihy
Big data: atrapando al consumidor

Kód: 16405772

Big data: atrapando al consumidor

Autor JOSEP FRANCESC VALLS

Gracias a los grandes y peque?os datos -analíticas, algoritmos-, somos capacesde conocer fielmente las necesidades y aspiraciones de losconsumidores. Sisabemos utilizar bien estos datos, podremos entender cómo debemosestableceruna ... celý popis

390


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 4-6 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Big data: atrapando al consumidor

Nákupem získáte 39 bodů

Anotace knihy

Gracias a los grandes y peque?os datos -analíticas, algoritmos-, somos capacesde conocer fielmente las necesidades y aspiraciones de losconsumidores. Sisabemos utilizar bien estos datos, podremos entender cómo debemosestableceruna buena relación con nuestro cliente/consumidor.La empresa del futuro acompa?a al cliente en su recorrido de compra-antes,durante y después-, e interviene en cada una de estas fases creandocuantospuntos de contacto sean necesarios para facilitarle un buen proceso de compra.Los pasos siguientes de las empresas pasan por la preparación de lapropuestade valor, mejorar nuestro producto, oferta, precio y otras ventajascompetitivaspara conseguir fidelizar al cliente/consumidor.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Economia y empresa

390

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: