Automotive Interaction Design / Nejlevnější knihy
Automotive Interaction Design

Kód: 43830761

Automotive Interaction Design

Autor Fang Chen, Jacques Terken

This book focuses on the design of the in-car human-machine interface (HMI) and the design-relevant psychology. It combines a design perspective with an applied theoretical perspective. The design perspective informs the reader ab ... celý popis

4859


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Automotive Interaction Design

Nákupem získáte 486 bodů

Anotace knihy

This book focuses on the design of the in-car human-machine interface (HMI) and the design-relevant psychology. It combines a design perspective with an applied theoretical perspective. The design perspective informs the reader about how to set up a design process that puts users at the centre of the design process. The theoretical perspective provides the reader with an understanding of concepts from perception and cognitive psychology, supporting the decision-making in the design process. This is an ideal book for automotive engineers and practitioners in the automotive industry who face the challenge of designing information and entertainment systems, advanced driver assistance systems (ADAS) and automated driving systems (ADS), and the associated HMIs.  

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Technology, engineering, agriculture Transport technology & trades Automotive technology & trades

4859

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: