Audience Commodity in a Digital Age / Nejlevnější knihy
Audience Commodity in a Digital Age

Kód: 10019101

Audience Commodity in a Digital Age

Autor Lee McGuigan, Vincent Manzerolle

Revisits the theory of the audience commodity as first articulated by Dallas Smythe. This title focuses on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, econ ... celý popis

6796


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Audience Commodity in a Digital Age

Nákupem získáte 680 bodů

Anotace knihy

Revisits the theory of the audience commodity as first articulated by Dallas Smythe. This title focuses on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, economics, and technology.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language Language: reference & general Writing & editing guides

6796

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: