Assessing Service Quality / Nejlevnější knihy
Assessing Service Quality

Kód: 06306210

Assessing Service Quality

Autor Ellen Altman

A classic book is brought up to date as the authors integrate the use of technology into the customer experience and offer solid, practical ideas for developing a customer service plan that meets the library's customer-focused mis ... celý popis

3022

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Assessing Service Quality

Nákupem získáte 302 bodů

Anotace knihy

A classic book is brought up to date as the authors integrate the use of technology into the customer experience and offer solid, practical ideas for developing a customer service plan that meets the library's customer-focused mission, vision, and goals,

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library & information services

3022

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: