Applying Scientific Reasoning to the Field of Marketing / Nejlevnější knihy
Applying Scientific Reasoning to the Field of Marketing

Kód: 06505098

Applying Scientific Reasoning to the Field of Marketing

Autor Terry Grapentine

Marketing decisions often misfire when driven more by beliefs than knowledge. This book guides readers on how to think more clearly and correctly when making these decisions, thereby increasing organizational success. The book is ... celý popis

467


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Applying Scientific Reasoning to the Field of Marketing

Nákupem získáte 47 bodů

Anotace knihy

Marketing decisions often misfire when driven more by beliefs than knowledge. This book guides readers on how to think more clearly and correctly when making these decisions, thereby increasing organizational success. The book is based on the field of epistemology - the study of how knowledge is created - within the philosophy of science.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

467



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: