Application of Roger's Thoery of Diffusion of Innovation in Pakistan / Nejlevnější knihy
Application of Roger's Thoery of Diffusion of Innovation in Pakistan

Kód: 06984648

Application of Roger's Thoery of Diffusion of Innovation in Pakistan

Autor Aqsa Iram Khan

The focus of work is on the theory of adoption of cellular phone as an innovation and its diffusion and penetration within Pakistani society with a view to testing the famous Roger's theory of diffusion of innovation. The work als ... celý popis

1168


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 5-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Application of Roger's Thoery of Diffusion of Innovation in Pakistan

Nákupem získáte 117 bodů

Anotace knihy

The focus of work is on the theory of adoption of cellular phone as an innovation and its diffusion and penetration within Pakistani society with a view to testing the famous Roger's theory of diffusion of innovation. The work also testifies role played by advertising in the process of diffusion of innovation. Statistical techniques are used to find out relationship among different variables. The diffusion of innovation theory is formulated with the help of a dedicated survey research method whereby a sample of 200 respondents were approached and researched. Overall findings support the theory of diffusion of innovation.

Parametry knihy

1168

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: