Analiz yazykovyh osobennostej reklamnyh textov parfjumerii / Nejlevnější knihy
Analiz yazykovyh osobennostej reklamnyh textov parfjumerii

Kód: 02953477

Analiz yazykovyh osobennostej reklamnyh textov parfjumerii

Autor Anna Gracheva

Nauchnuju cennost' dannoj raboty sostavlyaet provedennaya sistematizaciya i sravnenie yazykovyh osobennostej reklamnyh textov parfjumerii na anglijskom i nemeckom yazykah. Analiz osobennostej yazyka v polnoj mere otrazhaet vse sho ... celý popis

1379


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Analiz yazykovyh osobennostej reklamnyh textov parfjumerii

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

Nauchnuju cennost' dannoj raboty sostavlyaet provedennaya sistematizaciya i sravnenie yazykovyh osobennostej reklamnyh textov parfjumerii na anglijskom i nemeckom yazykah. Analiz osobennostej yazyka v polnoj mere otrazhaet vse shodstva i razlichiya metodov napisaniya i postroeniya reklamnyh textov v Anglii i Germanii, osoboe vnimanie udelyaetsya nacional'nomu harakteru, kotoryj igraet vazhnuju rol' pri sozdanii reklamy. Rezul'taty issledovaniya mogut byt' ispol'zovany pri prepodavanii kursa lexikologii, stilistiki i teorii reklamy, a takzhe mogut predstavlyat' interes dlya vseh lic, izuchajushhih inostrannye yazyki i zanimajushhihsya izucheniem reklamnoj deyatel'nosti v mirovyh masshtabah.

Parametry knihy

1379

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: